Конспекти уроків


Конспекти уроків
Thema. Die Monate/ Місяці
Цілі: вчити назви місяців та вживати їх у реченнях, читати слова з буквосполученням ai; тренувати учнів у використанні нової лексики в усному мовленні; повторити кількісні числівники; розвивати навички усного мовлення та письма; виховувати інтерес до предмета, увагу.
Обладнання: малюнки до теми «Місяці», фонетична вправа.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Ø Привітання. Повідомлення теми та мети уроку
Guten Tag! Der wievielte ist heute? Wer hat heute Klassendienst? Wer fehlt es euch? Wir beginnen ein neues Thema “Die Natur”.

Ø Фонетична вправа
Hort zu und sprecht nach!
Schon ist der Winter
Falle, falle, falle,
Weiser Schnee, kalter Schnee!
Wir machen einen Berg, juchhe!
Und rodeln alle, alle,
Schon ist der Winter
Fur Grose und Kinder!
Діти повторюють вірш за вчителем та перекладають його. Можна вивчити вірш і провести конкурс на кращого виконавця.

II. Основна частина уроку
Ø Повторення раніше вивченого
1. Beantwortet meine Fragen.
Was machen wir in der Freizeit?
Was spielen wir gern?
Und was lesen wir gern?
2. Учні повторюють вивчені раніше слова та словосполучення.
       Auf dem Hof spielen, lesen, springen, laufen.
Із метою повторення вивченого раніше використовується вправа. Fragt euch gegenseitig.
Was machts du gern?
Was tragst du gern?
Mit wem spielst du auf dem Hof?
3. Тренування орфографічно правильного письма.
     Bildet Satze aus den Wortern.
Цю вправу можна провести як змагання. Wer schreibt die Satze am schnellsten?
1)     lese, Krimis, ich, gern.
2)     er, Marchen, findet, langweilig.
3)     du, spielst, Ball, auf dem Hof, oft?
4)     das Kind, mit dem Schiff, spielt.
5)     haben, sie, ein Auto.
4. Тренування усного мовлення.
a)     Was machst du auf dem Hof? Erzahle deinen Mitschulern. Gebrauche dabei folgende Stichworter: auf dem Hof spielen, lustig, alle, mit dem Ball spielen, schon, warme Kleidung tragen, ich mochte.
b)    Beschreibt das Bild.
Можна використати малюнок, де зображені діти, які граються у дворі. Одна команда розповідає, у що грають діти, а інша – у що вони вдягнуті.

Ø Введення нових лексичних одиниць
1. Seht euch die Bilder an. Hier sehen wir die Natur in verschiedenen Monaten.
    Die Monaten heisen
2. Учні читають нові слова та записують їх у словники.
    Нові слова: das Jahr, der Monat, der Tag, der Januar, der Februar, der Marz, der April, der Mai, der Juni, der Juli, der August, der September, der Oktober, der Dezember.
Учитель звертає увагу на написання та читання слова der Mai і пояснює правило читання нового буквосполучення.
Учні записують у словник словосполучення im Januar, im Marz, im Juli, учитель пояснює, що ці словосполучення вживають для відповіді на питання «коли?».

Ø Тренування навичок читання
На дошці треба записати слова: nu rim Schaltjahr, ohne Fragen.
1. Учні читають вірш та перекладають його з допомогою виносок.
30 Tage hat September,
April, Juni und November.
Februar hat 28,
Nur im Schaltjahr 29.
7 Monate ohne Frage
Haben 31 Tage.
2. Beendet die Satze
Ein Jahr hat…
Die Monate heisen…
Ein Monat hat…
Februar hat…

Ø Тренування у вживанні нової лексики
1. Назвіть, коли у ваших однокласників день народження. Наприклад: im Januar, im Februar…
2. Uberzetzt ins Detsche.
У квітні, у січні, у вересні, у травні, у жовтні, у червні, у березні, у лютому, у році 12 місяців, у лютому 28 або 29 днів, у січні дні короткі, у квітні 30 днів, місяці називаються: січень, лютий, березень … грудень.

III. Завершальна частина уроку
Ø Домашнє завдання
Вивчити назви місяців. Написати скільки днів має кожен місяць.

Ø Підбиття підсумків уроку
Gibt es Fragen? Was habt ihr heute in der Stunde erfahren? War das sehr schwer? Auf  Wiedersehen.


Thema: Die Jahreszeit/ Пори року
Цілі: вчити нові слова; утворювати складні слова та визначати їх рід; розвивати навички усного мовлення й аудіювання.
Обладнання: малюнки до теми «Пори року», граматична таблиця «Утворення складних іменників», текст фонетичної вправи, текст для аудіювання.
Хід уроку
I. Організаційний момент
v Привітання. Повідомлення теми та мети уроку
Guten Tag, Kinder! Heute setzen wir die Arbeit am Thema fort. Wir sprechen heute uber die Jahreszeiten, uben den Gebrauch der neuen Worter, horen und besprechen einen Text.

v Фонетична вправа
Jetzt arbeiten wir am Gedicht. Wer kann es wiederholen und ubersetzen?
Hort zu und sprecht nach!
Es war eine Mutter,
Die hatte vier Kinder:
Den Fruhling, den Sommer,
Den Herbst und den Winter.
Для перекладу вірша треба пояснити дітям такі слова та вирази:
Es war – була собі
Die hatte – яка мала
Der Klee – конюшина
Die Trauben – виноград
Der Schneeсніг

II. Основна частина уроку
v Kontrolle der Hausaufgabe
1. Wir kontrollieren die Hausaufgabe.
Вправу учні читають вголос, інші перевіряють. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити на перевірку.
2. Перевірку знань лексики можна провести у вигляді ігрового завдання.
На дошці написані літери, серед яких заховалися назви місяців. Знайдіть їх!
VNFJANUARHGKMARZNVHFEBRUARVAUGUSTRHJUTMAIKLMDSEPTEMBER
3. Beantwortet meine Fragen.
Hat September 31 Tage?
Laufen die Kinder im Juni Rollschuh?
Was tragst du im August?
Wie sind die Tage im Dezember?

v Введення нового лексичного та граматичного матеріалу
1. Спочатку вчитель демонструє малюнки і називає пори року. Потім  учні працюють зі словниками. Треба звернути увагу учнів на те, що всі пори року в німецькій мові чоловічого роду.
2. Далі учні тренуються утворювати складні слова. Спочатку треба записати на дошці зразок і пояснити правило утворення складних слів.
Der Winter + der Monat = der Wintermonat
Der Sommer + der Monat =
Der Herbst + der Monat = 
Der Fruhling + s + der Monat =
 Der Fruhling + s + der Tag = der Fruhlingstag
Der Winter + der Tag =
Der Sommer + die Ferien = die Sommerferien
Учні читають ланцюжком слова, користуючись таблицею. Один учень читає слова, а інший перекладає.

v Тренування навичок аудіювання
На дошці треба записати слова: der erste, der letzte та дати переклад цих слів.
1. Учні слухають текст у запису або з голосу вчителя.
Das Jahr und die Jahreszeiten
Das Jahr hat 12 Monate
Der erste Monat des Jahres heist Januar, der letzte Monat heist Dezember. Das sind die Wintermonate, noch Februar dazu. Also, das Jahr hat vier Jahreszeiten: den Winter, den Fruhling, den Sommer und den Herbst.
Im Winter ist alles weis. Im Fruhling ist alles grun und weis. Im Sommer ist alles grun und rot. Im Herbst ist alles bunt.
2. Перевірка розуміння. Тест.
Richtig (+) oder Falsch (-)
1)     Das Jahr hat 10 Monate. (-)
2)     Der erste Monat des Jahres heist Februar. (-)
3)     Der letzte Monat heist Dezember. (-)
4)     Die Wintermonate heisen: Dezember, Januar, Februar. (+)
5)     Das Jahr hat 3 Jahreszeiten. (-)
6)     Im Winter ist alles Schwarz. (-)
7)     Im Fruhling ist alles bunt. (-)
8)     Im Sommer  ist alles grun und rot. (+)
9)     Im Herbst ist alles weis. (-)

v Тренування нової лексики
1. Доповніть речення. Erganzt die Satze.
Das Jahr hat 4 …
Ein Monat hat 30 oder 31 …
Die Kinder haben Ferien …
Die Tage im Dezember sind …
2. Beantwortet die Fragen.
Wie viele Jahreszeiten hat das Jahr?
Wie heisen die Sommermonate?
Haben die Kinder Ferien im Winter?
Wie sind die Tage im Winter?

III. Завершальна частина уроку
v Підбиття підсумків уроку
Was habt ihr in der Stunde gemacht? Welche Jahreszeit ist jetzt? Wie heisen die Wintermonate? Wie sind alle Jahreszeiten? (schon)
Ist die Hausaufgabe klar? Gibt es Fragen?

Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen!

Немає коментарів:

Дописати коментар